Tuffe Viktor 2008

Tuffe Viktor "Tuffe" är en shettis som jag red för några år sedan. En gammal ponny som knappt kunde någonting. Hoppa kunde han, han kunde rusa rakt mot hindrena och hoppade men han tvärstannade precis när han landat efter hindret. Så det slutade med att jag ramlade av några gånger.. Haha.
2008 Var vi med i en shettis utställning på TRF. Jag och Tuffe var med i dressyr,agilyti och utställning.
Dressyren gick inget vidare, haha kommer inte riktigt ihåg men det var inte så bra!
Agilytin vann vi! Tänk, jag kom där med en tjock hårig valack och så kom dom gamla tanterna med sina fina normal smala hingstar och vi slog dom! Smaka på det lixom.. I utställningen mobbade dom honom för att han hade korta ben och tjock rumpa. Auw, min lilla ponny. Han var som min egna ett långt tag.
Jag fick chansen att köpa honom men det vore onödigt, jag hade kunnat ha honom i ett högst ett år.





Undra var han är nu...

/Malva

Kommentarer
iisabella -fotoblogg-

Grymt söt shettis! :'D



Blogg: http://www.iisabella.devote.se
2011-05-30 @ 21:12:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback