Skolan

Nu sitter jag antagligen i skolan och har tråkig SO eller studieverkstad eller något ännu tråkigare.
Igår red jag Spice-Girl först i paddocken sen upp i gräshagen, mysigt! Idag hopptränar jag henne igen, förhoppningsvis ute på gräsbanan. Om vi är där skulle vi ha med vattengraven, pulmagraven och banken så det ska bli kul! Hoppas att någon fottar så att det kommer upp bilder på bloggen.

Några bilder på mig och olika hästar:

Jag & Napoleon, ridskolans äldsta ponny.


Jag & Molly, en storhäst jag rider utanför ridskolan då min mamma rider på de stället hon står på.


Jag & Space, en ponny på ridskolan.


Olé, en ponny ridskolan hyrde från Fenix Park som jag skulle börja hoppträna och kanske tävla, en tävling fick vi men sen blev han skadad och var tvungen att åka tillbaka.

/Malva


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback