Rubrik

Jag satt kvar på Molly ska jag lova er! Hon busade och stack iväg med mig men jag satt kvar ialfall, haha. Jag och mamma tog in hästarna och såklart trampar galna 1.72cm hästen Disco på mig, aj eller något. Jag fixade Molly och gick ut i paddocken och red henne, trög som vanligt och rädd för saker som inte ens existerar i mina ögon men tydligen ser hon allt läskigt jag inte ser(?) Red i ungefär 40 minuter eller något sånt.

Mamma körde mig till TRF, jag och Frida gick en ganska lång runda med Beauty som verkligen uppskattade det. Hon blir super glad när hon väl kommer utanför stallet och bara går och äter gräs och får röra på benen lite.

Efter ca 15minuters väntade på busshållplatsen(palla stå brevid och hänga när de finns en bänk lixom?) kom mamma och hämtade mig. Jag åt sen stack vi till stallet igen och fodrade hästarna och Bull, den läskiga katten som bara fräser åt mig...

Nu ska jag snart hoppa in i dushen och sedan kolla på film eller något. Imorgon ska jag till stallet vid 8 och leda nybörjarna vilket jag inte direkt ser fram emot men får väll bita ihop och pallra mig dit återigen! Kommer vara i stallet hela dagen så kommer nog inte vara så mycket uppdatering här på bloggen om inte Felicia har lust. Och för er som undrar lever hon faktist, hon har gjort 1 inlägg och jag hmmm.... 10 gånger fler.;)

Fixar tidinställda tills imorgon och kanske ett till ikväll, får se vad jag hittar på med.


Snygga Olé får stå för bilderna!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback