Rubrik

3 lektioner idag då. Slutade 20 över 1 när vi egentligen skulle slutat vid halv 3 pga att SO'n med vår älskade gamla lärare Sven-Ola var inställt. Vi hade ingen NO iheller imed vår gravida oälskade lärare inte var där:) Taskigt jag skriver om min lärare men det är väll inte meningen att man ska gilla sina lärare? Förutom Sven-Ola, det försår nog alla i min klass. En härlig snubbe från Dalarna;).
Jag kom hem för en stund sedan och ska snart iväg till min farmor & farfar. Har inte varit där på ett tag så känns som om det är på tiden. Efter det sticker jag hem och hittar på något. Blir inget stall idag för min del. Inte till TRF ialfall, får se om jag följer med mamma till Molly och dem.
Imorgon har vi den överskattade(kan man säga så?) liljeborgsmästerskapet eller vad det nu stod på lappen, så det blir inga lektioner då. Mer än att springa staffet och längdhopp. Så idag var den sista riktiga skoldagen för denna veckan!
Nu ska jag ner och äta lite sedan cyklar jag vidare till farmor och farfar. Bloggar mer ikväll då jag även ska fixa fram "dag 1"-2-3-4 osv som jag lägger upp varje dag. Blir kanske lite intressant?


/Malva


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback