Presentation av Felicia

Jag heter då Felicia Nilsson. Är född i oktober 1995 vilket gör att jag snart fyller 16. Jag har ridit sen jag var 6 år gammal. Under mina år i sadlen har jag hunnit med att rida många olika sorters hästar, allt från lata ridskoleponnyer till tävlingshästar. Men jag måste säga att jag föredrar ridskoleponnyer, haha! Varför jag gör det är för att jag tycker att det är en större utmaning och jag anser att man lär sig mer av att rida olika sorters hästar. Dock är jag ganska kräsen och tycker inte om att rida vilka hästar som helst.

Förtillfället tränar jag en C-ponny vid namn Kim. Hon är inte ridskolans egna ponny utan hon är inlånad från Fenix Park.
Jag och Kim har tillsammans en andra placering och en tredje placering i hoppning, men har varit nolla alla gånger vi startat förutom den senaste tävlingen då vi blev uteslutna. Helt och hållet mitt egna fel!
Vi har gjort en start i dressyr och resultatet är inget att skryta om.. Men jag är nöjd ändå.
Innan jag började rida Kim så tränade jag och tävlade en annan C-ponny vid namn Anells Fox, även han var inhyrd från Fenix Park. Jag och Fox tävlade i både hoppning och dressyr, men med flest framgångar i dressyr. I hoppning så tävlade jag upp till LC med godkänt resultat!
Är det något mer ni vill veta om mig och Malva är det bara att fråga!
/Felicia

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback