Rubriker är töntigt och svårt

Jag och Felicia har visst glömt bloggen lite, eller vad tycker ni?;) Nej men vi har inte haft tid till det. Inte jag ialfall.
Igår var jag och Felicia i skabersjö och kollade på tävlingarna. Även Louise Winstrup var där med sin fina ponny Thor och bjöd på två fina rundor! Kolla hennes blogg: www.louiseviktoria.bloggplatsen.se
Efter några timmar i Skabersjö stack vi till TRF och hjälpte till på den lokala storhäst hopptävlingen som hölls där.
På kvällen åkte jag till Sonja och Katarina med Frida och där var även Flisan.
Tanken var att vi skulle tälta men vid 11 på kvällen fick vi flytta in pga Sonja och Fridas tält läckte in.
Idag hjälpte jag till på TRF's regionala hopptävlingar.

Nu ska jag ner och försöka ta mig in i mina föräldrars samtal om ett hus dom varit och kollat på och försöka övertala dom att buda. När vi flyttar kommer jag såklart sakna Akka Grillen, men whatever när började det bli nyttig att äta där? haha.

Senare fixar jag tidinställda tills imorgon!


Glad tjej efter att ha legat på marken!

/Malva

Kommentarer
olivia

kan du mejla bilderna du tog på mig till [email protected] ?<3



Blogg: http://oliviaachronwall.blogg.se/
2011-05-30 @ 12:13:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback