Moppetur

Julia körde mig till stallet idag. Var där och kollade på storhäst gruppen som hade stilhoppning. Sen stack jag och Flisan till Igges Grill och vi blev djupt besvikna! Oklara pommes, en för lite nuggets och ingen sås! (Eller Flisan fick 9 nuggets, jag 8..). Mitt favorit ställe har svikit mig. Jag som sponsrat dem med massor av pengar.. Slut ätande där när det är den snubben som gör maten. Vi stack sedan till Handlar'n och handlade godis. Julia skjutsade Flisan på moppen en bit sen mig. Det slutade med att jag och Julia körde runt i hela Trelleborg och letade efter lilla Flisan.

/Malva

Kommentarer
jullan

haahaha jag är bääst på att köra moppe!!:D<3



Blogg: http://juliaemmawahlden.blogg.se/
2011-06-01 @ 19:38:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback