Mitt gymnasieval och framtidsplaner

Andledningen till att jag längtar till hösten är att jag vill börja på Sveriges Ridgymnasie i Svedala. Det är liksom ett punkt i min framtidsplanering. Förtilfället är jag hemskt skoltrött och känner att jag behöver kombinera min skola med mitt intresse.

Efter gymnasiet så är planen att driva en ponnyridskola med tävlingsinriktning på en liten skala. Alltså ha åtta ponnyer som är duktiga i både dressyr och hoppning. Jag vill göra detta för att jag själv inte har haft den möjligheten att få tävla i den grad som jag vill. Jag tycker att detta är optimalt för dem som inte har möjlighet att kunna skaffa egen häst men ändå har ett brinnade intresse för tävling!
Man får ju hoppas att detta går att genomföra och att folk vill börja rida hos mig :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback