Hoppträning

Hoppträningen idag gick rätt så bra. Spice Girl brunstade och blev ännu segare än vanligt, men det löste sig med att jag ramlade av när hon stannade och jag åkte kasebana ner på halsen! Efter det blev hon piggare faktist.
Frida fottade med Flisans kamera så när hon skickar dom lägger jag in dom direkt.
Vi hoppade en linje på medellingen och sen två hinder brevid dom längst mot kortsiderna, bra jag är på att förklara ellerhur? Nu ska jag ner och äta mat med min familj och njuta av den sista tiden vi lever, jorden går ju under på Lördag kl 18.00 så man får väll ta vara på tiden! Hahahaha! Tror inte att det kommer vara mer jordbävning än dom andra så vi har haft här och dom har vi inte dött av?
Nu ska jag göra tidinställda bla ett om min "outfit" haha kanske är kul att kolla på?


Bilder på mig och S-g sen någon hoppträning för några veckor sedan.

/Malva

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback