Äntligen

Äntligen har Felicia börjat blogga!

Jag själv har inte bloggat på några dagar, tältade med massa tjejer i lördags var på medlemsmöte i söndags och kollade sedan när SFRK hoppade på TRF's gräsbana för vår gamla tränare Mats.

Jag och Spice-Girl förra sommaren.

Idag var jag i stallet som vanligt, hände inte så mycket där mer än att jag lärt mig rulla(nästan ialfall) så mamma får köra ner till stan och köpa ett par till mig!

Nu tänkte jag fortsätta kolla på 2 ½ män och se fram imot vår fantastiska temavecka i skolan som består av att lära mig rita manga på förmiddagen och fotta på eftermiddagen.

Jag och D-ponnyn Irish Boy(Ladden) som jag passade för ett tag sedan och kommer passa i sommar om han i hinner bli såld tills dess.

/Malva

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback