TRF & Ladden

Vid lite över 8 idag cyklade jag till stallet för att leda dom små barnen. Vi ledare åt oss feta på allt gott föräldrarna gav till oss. Glass,muffins,coca,mer glass,köttfärssås med spagetti och choklad från Elma. Haha.
Vid 2 kom mamma och hämtade mig och vi körde till Ladden. Red i ca 30-40minuter och skrittade lite ute efteråt. Han gick jättebra och det kändes verkligen super. Gjorde mycket skänkelvikningar och volter. Tränade mycket på avsaktningar också. Hoppas att det går lika bra imorgon då jag tänkte köra på ett liknande pass.
Efter jag har ridigt Ladden imorgon kör mamma mig och Frida (som ska med och förhoppningsvis fotta:)) till TRF för att vi ska rida ner hästarna till betet tillsammans med massa andra. Jag ska rida ner Beauty, har saknat otroligt mycket att sitta på hennes rygg. Efter det ska vi tillbaka till stallet och grilla. Kommer bli så mysigt!
Snart kommer Frida till mig och sover här så får gå och byta om nu känner jag.

/Malva

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback