Tidinställda

Gjorde massa tidinställda som skulle komma upp under dagen, men nej! Inte ett ända inlägg har kommit upp. Ibland går blogg.se mig på nerverna.

Ialfall vaknade jag och Frida vid 10 och Frida stack hem och jag till stallet med Natta. Kollade lite på när en kvinna(som jag inte vet namnet på) hoppade unghästarna lite. Sedan hoppade jag min kusins 5åriga häst. Travade mycket bommar och hoppade några kryss. Inte så mycket till hoppning men ändå. Mamma stod redan och borstade lilla Ladden när vi kom till stallet och hade plockat bajs i hagen så jag pussade bara lite på han och sånt mysigt! Kom hem från stallet vid halv 1 ungefär och då somnade jag direkt. Vaknade lite då och då men gick upp vid halv 6. Åt lite midsommar mat och ja, nu sitter jag här och väntar på att jordgubbarna ska plockas fram.
Ikväll ska jag inte göra något speciellt mer än att bara vara hemma och ta det lugnt. Ska nog gå ut och fotta mina hundar lite nu i det fina vädert. Ni kanske vill se bilder? Aja, nu ska jag dusha och sedan göra massa tidinställda tills imorgon och hoppas på att dom kommer upp! Morgondagen består av att jag ska till Ladden och sedan försöka få med mig ett gäng och åka och bowla eller något annat roligt och sedan tälta i någons trädgård! Eller någon annan stanns. Vem vet?;) Ni kanske har märkt att jag och mina vänner ofta tältar? Haha, vi älskar det ! Jag gör det ialfall. Lite bilder sedan några av tältningarna vi gått igenom, haha!

En av gångerna vi tältade hos Flisan.


När vi tältade i stallet.

Senaste tältningen när vi var nere vid hamnen nästan hela kvällen!
Jag och Flisan på bilden-www.ebbafelicia.bloggplatsen.se

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER!

/Malva

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback