Stress

Egentligen är jag inte så stressad som jag tror. Jo, om jag skulle slutat den vanliga tiden i skolan. Idag slutade jag istället ca 30min innan vi skulle. Var inte klar med det jag skulle göra på slöjden men skulle ändå inte hinna tills lektionen var slut så det var likabra jag gick hem. Nu ska jag snart byta om för Malin och Helen kommer och hämtar mig snart. Rider Ladden och testar och lär mig rida på graman med hjälp av Malin. Efter det är dom så snälla så att dom kör och lämnar mig på TRF. Där ska jag och gruppen avsluta terminen med att ha Ride and Drive tävling av något slag. Linda(ridläraren) ska även på sin present som tack för terminen eller vad man kan säga.
Nej, nu ska jag ta och byta om. Ni kanske hade tyckt det var kul att se mina & Felicias outfiter när vi rider? Det får vi fixa isåfall!
Bloggar mer ikväll förhoppningsvis!


/Malva

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback