Slänger in lite inlägg...

då och då medans den är ful som den är. I Lördags red jag shettlandsponnyn Zelda pga att hon inte vågade hoppa över vattengraven med lilla Emmy. Det gick inget vidare när jag hoppade upp. Hon stack iväg med mig, och snacka om att den ponnyn på 1.08cm är stark! Haha, hon vägrade att gå över den så vi gav upp efter 10minuter eller hur länge det nu var jag satt i hennes minimala sadel. Idag(Tisdag) var det medlemsmöte i stallet som jag var på. Resultatet blev att Carina tar över ridskolan.
Imorgon(Onsdag) är det skola först som jag måste gå i, går till ungefär kl 3. Malin och Helen hämtar mig vid 4 tiden och vi kör till Susanne Pennander där Ladden(Irish Boy) står. Malin ska lära mig rida med graman för att jag ska ha det på honom när jag passar honom om några veckor. Där ska jag vara klar innan halv 6 då jag måste vidare till TRF där vi ska ha någonsorts ride and drive klockan 6 ute på gräsbanan. Efter det måste jag hem direkt och fixa med mina skolavslutnings kläder.
På Torsdag är vi på östrastranden med hela arbetslaget dvs 3 nior och 2 sjuor. Blir ingen hoppträning för mig då imed jag red förra Torsdagen istället, men ska antagligen dit och checka läget ändå! På Fredag är det skolavslutning och efter det äntligen sommarlov! Ser fram emot att passa Ladden i en vecka. Ridläger på Fenix Park och sedan rida massa hästar! Massa bad och allt. 7an har verkligen gått snabbt, hoppas att 8an också gör det! Lyckliga Felicia slutar 9an nu och börjar på Böckeberg och kommer rida varje dag, tror jag? Lyckost henne.
Nu ska jag kolla på film. Ha det bra!

Ladden & jag i vintras.


Jag & Spice-Girl i vintras.

/Malva


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback