Skolavslutning

Skolavslutningen var lika dryg som alla dom andra har varit. Men bättre det än att gå kvar i skolan! Nu är det ialfall äntligen sommarlov som jag tror alla har väntat på sedan vi gick in i klassrummet när förra sommarlovet var slut. Vi tog också farväl av vår lärare Sven-Ola som ingen hade någon respekt mot på lektionerna. Det var ialfall min mentor och jag kommer sakna honom! Han ville trots allt bara väl!:)
Nu ska jag snart till stallet med min Natta(min kusin). Ska inte rida idag utan är bara där och pysslar om honom. Senare ikväll ska jag iväg på min andra kusins student. Blir väll som alla andra studenter, tråkigt. Cyklar nog hem efter att vi ätit. Nej, nu ska jag byta om och göra en macka innan Natta kommer.
Bloggar mer när jag kommer tillbaka från stallet!
/Malva

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback