Now it's over...

Nu har jag slutat nian. Hemskt var det... Att lämna klassen och världens bästa lärare Camilla. Många tårar fälldes. Det går inte ens att beskriva i ord hur hemskt det var.

Kvällen var iallafall trevlig trots att vi skildes åt. Gryyymma framträdanden från både lärare och elever. Gosh, vad jag kommer sakna alla... Men men, får hoppas att vi ses igen!


Som ni har märkt så har jag inte bloggat speciellt mycket den senaste tiden, har haft mycket i skolan och det har stått tomt i skallen. Jag har heller inte varit på toppenhumör sen Kim åkte... Jag har spenderat mestadels av min tid i stallet och hemma.

Men det är ju ni som läser denna bloggen så då har kanske ni något förslag på vad ni vill läsa om, eller? :)



Palmbackens Prins *06

/Felicia

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback