Lönlöst (heter det de?)

Lönlöst inlägg, om det nu är så det heter men bättre det än ingenting!
Dålig uppdatering idag och slutet på dagen igår, jag vet! Stack ju till Flisan och badade i det iskalla vattnet igår sedan tältade jag där också. Med Flisan, Bergan och Ebba. Mycket trevligt. Grillade marshmellos(Jag kommer aldrig lära mig hur det stavas) och åt korv! Idag badade vi också och det var lite varmare. Vi solade på taket sedan ner till stranden igen, så höll det på i några timmar. Härligt att ligga på taket och sola. Varmt är det, men det lönar sig. Helt plötsligt somnade vi där uppe i nästan 45 minuter, haha knäppa tjejer.
Flisan sover hos mig idag och just nu sitter vi i mitt uterum och kollar på Mean Girls, Flisan övertalde mig. Jag hatar den filmen och kan ändå hela utantill. Nu ska jag inte sitta vid datan längre och göra så att Flisan har ännu tråkigare än hon redan har, haha!
Kommer nog fler inlägg i kväll skulle jag tro.

Jag & Arre, LC den 1 Maj 2010.

/Malva

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback