Ladden

Var i stallet hos Ladden för några timmar sedan. Sussie hade gått med honom på morgonen och han hade varit jätte halt. Så himla tråkigt. Imorgon skulle någon hovslager kolla på honom och så får vi se hur han är om några dagar. Jag vet ialfall att jag inte kommer rida honom nu resten av tiden jag har honom utan bara kommer att vara där och ta hand om honom. Tråkigt nu, särskillt i början av veckan. Självklart hade jag inte tyckt det var kul i slutet av veckan iheller. Men det hade varit en annan mening. Kollade när Natta tränade med Mindy och sen skrittade jag och travade henne lite efteråt. Ska rida henne på Torsdag också. Natta kanske fottar så får ni lite bilder.

Vi som skulle ha så kul tillsammans..

Nu sitter jag med Johanna och Flaise & kollar på film, haggar chips och sånt där onyttigt ni vet;) Imorgon ska vi till betet och fotta hästarna och ha picnik och sedan vidare till Johanna och bada!
Kommer kanske ett inlägg senare ikväll också men hoppas inte för mycket:).

/Malva

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback