Kommentar

KommentarTid 
anonym tack om Förlåt...:
vad hade du haft för hästar om du haft en gård

Svar; Det har jag faktist tänkt mycket på. För det första hade jag haft en shettlandsponny! Mest som sällskap och för att dom är så otroligt söta! Och så hade det fått vara en liten tjej eller kille som ridit den lite ibland. Sedan hade jag haft en maxad D-ponny som jag hoppat och tränat/tävlat mycket med. Sen hade jag haft en storhäst som jag också tränat och tävlat mycket med. I både dressyr och hoppning. Sen hade mamma fått ha en häst, antagligen hade hon velat ha en stor men snäll som gör det bästa för ryttaren! Den hade vi kanske kunnat avla lite på?;) Ja, det är väll dom 4 hästarna jag hade velat ha på min gård. Sen hade jag gärna haft folk som hade haft boxplats och så i stallet också.

/Malva

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback