Jag ljög- igen.

Jag har ljugigt för er igen. Det är inte en vecka jag ska passa lilla Ladden, det är två. Alltså har jag mycket mer jag kan göra med honom under dessa två veckorna. Imorgon ska jag prata med Sussie om träningar så efter det får ni en planering.

Idag var det sista dagen i skolan innan skolavslutningen. Vi var på östrastrande med arbetslaget och gjorde samma saker som i Albäck där vi var i Tisdags. Gick runt i gruppen och fick olika uppgifter. Fast idag behövde vi inte spela brännboll och fotboll. När det var matdags satt Sven-Ola(vår gamla lärare som lyckligtvis går i pension nu) på engångsgrillarna och misslyckades rätt så bra. Hamburgarna var gråa och smakade bara kol. Jag och några kompisar stack till Igges grill och åt istället. Vid 12 fick vi äntligen lov att åka hem. Jag,Frida och Johanna cyklade hem till Johanna och efter ca 3 timmar cyklade vi iväg till stallet. Där kollade jag på dem som hopptränade. Vid halv 7 kom mamma och hämtade mig och vi körde till Sussie och kollade på två stycken hopplektioner och hämtade Laddens sadel. Imorgon är det skolavslutning och vid 4 åker jag till Ladden och pysslar lite med honom. Kanske skrittar ut en liten runda om det är fint väder. Annars bara jag borstar och myser med honom i stallet. Nu ska jag ner och smälta våfflorna som jag krängde i mig på 2 sekunder helt utan anledning. Bloggar mer imorgon!
Och som Felicia redan skrivigt behöver vi hjälp med headern och designen så om någon snäll själ där ute hade velat hjälpa oss så kommentera eller hör av dig!

/Malva

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback