Inte på humör

Är inte på humör för att blogga just nu. Därför det inte har varit så bra uppdatering här. Har bla fått reda på att vi måste plocka bort vår ena hund Wilma nu i sommar. Hon klarar helt enkelt inte av det mer. Hon blir bara smalare och smalare hela tiden. Ramlar ner för trappan och klarar inte av att gå upp i den. Hennes höfter gör så att hon inte klarar av att resa sig likabra mer och ja. Sorgligt men bäst för henne. Min fina hund<3 Har trots allt haft henne i princip hela mitt liv, sedan jag var  3år.


Ladden är inte heller på topp. Red honom i Lördags och det gick super! Red honom i Söndags då det gick piss i början och jag var nära på att ge upp. Men jag bet ihop och fortsatte och det lönade sig tillslut. Han gick jättebra i slutet men trampade fel och blev lite knikig i benet men det blev bättre mot slutet. Hoppade upp på en häst som var halt igår och det var inte alls kul. Tog in honom och har bett Sussie att kolla på honom idag. Vi hittade inget fel på honom, inte varm någonstanns på benen eller någonting. Konstigt. Så bäst att Sussie kollar på honom och meddelar mig vad jag ska göra med honom. Om veterinär ska komma eller om han bara ska vila tills Malin kommer hem. Tråkigt nu när det inte är min egna häst och jag har anvar för honom dessa två veckorna dom är på semester.
Bilder sedan i Söndags kommer senare i ett tidinställt.

/Malva


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback