Hoppträning

Felicia håller på med designen och har precis gjort en header! Vi och ni får stå ut med denna vita superfina designen några dagar till, tills Felicia är klar.
Idag hopptränade jag S-g, hade någon sorts fälttävlans träning. Hoppade spets oxrar, ett hinder mellan två andra, sockerbit och hinder som stod på sniskan! Spice-Girl var verkligen på hugget idag och bjöd på som bara den mot hindrena. Men självklart stannar hon och kissar över 10 kilo kiss och fiser samtidigt. Så där stod vi i ungefär 5 minuter, tills hon var klar! Haha, översöta ponny. Hon var lite osäker på sockerbiten men det gick ändå. Efteråt filmade Johanna mig och Felicia när vi red våra fina ponnysar Vilder och Pyton. Vi hade även våran egen ridskola. Filmerna kommer ni se när Felicia lägger upp dem. Vi har massa roliga planer pågång för att göra bloggen rolig. Därför vi filmat detta. Lovar att ni kommer kissa på er av skratt. Det gjorde vi ialfall! Vi ramlar av, ramlar av och ramlar av! Ambulansen är tom tvungen att komma. Haha, ni kommer säkert ta oss som väldigt oseriösa när ni ser dessa filmerna men vi är inte alltid såhär. Bara oftast.
Nu ska jag ner och kolla tv! Bloggar mycket imorn ska jag lova. Slutar kl 1, sticker sedan till stan och sedan åker jag hem och bloggar. Fixar tidinställda och cyklar sedan till stallet för att spela in fler videos med Felicia!

Duktiga ponny!

/Malva

Kommentarer
julia

sv: Jag har för tillfället inte ps så har lite problem med att göra headers och är egentligen inte speciellt skillad på kodning heller, så ja. Tror det är bättre att ni hittar någon annan tyvärr :/



Blogg: http://julishala.blogg.se/
2011-06-13 @ 07:54:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback