Hemma

Är hemma från studenten nu. Mamma körde hem mig för det var så himla tråkigt och jag det känns som om mitt huvud snart spricker. Så nu ligger jag med datan på magen framför tv'n med en påse chips+dippa och en coca flaska. Är lite sugen på att kolla på Adam&Eva, älskar verkligen dom. Eller Bert. Får se vad det blir. Kommer inte vara uppe så himla länge idag. Somnar nog till någon av filmerna om jag nu kan välja vilken.

Imorgon ska jag till TRF och leda nybörjarna som inte är så mycket till nybörjare mer. Dom flesta rider själv i både skritt och trav. Vissa galopperar tom själva. Duktiga dom är. Efter det hämtar mamma mig och vi kör till Ladden och jag rider antingen lite i ridhuset först om det inte är för mycket folk, annars rider jag ut. Rider nog ut en sväng ändå. Mamma har lovat att ta med kameran så det kommer nog upp bilder imorgon kväll hoppas jag!
Nu ska jag sätta på en film och fortsätta njuta av kvällen trots min huvudvärk. Ha det bra!
/Malva

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback