Grannfejden

Sitter och kollar på grannfejden nu med en påse chips och coca. Jag förstår inte hur två gamla gubbar kan stå och hota varandra och slå varandra så stackars Bosse har blåmärke i hela huvudet och sparkar hundar och hela köret. Herregud, tänk gubbskrälle! Fast att jag tycker att dessa som är med i detta programmet bara är för mycket måste jag kolla klart på det. Haha. Och att an har ett svart skynke för att han inte tåler se han andra, hallå, vad är det för barnsligheter? Hahaha, kan inte sluta skratta åt dem bara.
Från en sak till en annan, träningsvärk har jag så att det rycker om det sedan igår! Tur att vi inte red idag, då hade jag inte kunnat gå imorn. Ja, det blev ingen ridning idag imed det var röd dag. Skulle egentligen ridit imed vi bara rider varannan gång i nuläget.
Nu ska jag fortsätta kolla på dom klagande, bittra och arga gubbskrällena som är på TV och helt ärligt skämmer ut sina liv. Tycker jag.

Bild på mig och Ladden som jag ska passa om några veckor. Tror det var i slutet av Juni. Så då kommer ni få se många bilder och många "dagens ridpass" inlägg om ni hade tyckt det var kul?

/Malva

Kommentarer
jessica andersson

sv. laddar upp en bild och klistrar in. :p



Blogg: http://swejumpers.blogg.se/
2011-06-07 @ 21:34:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback