Godmorgon!

Godmorgon på er. Vaknade för kanske en timme sedan. Så himla skönt med sommarlov. Ingen klocka som väcker en varje morgon. Idag har jag inte så mycket planer mer än att jag ska till Ladden och pyssla med honom och kanske rida min kusins häst Mindy. Sedan ska Frida sova hemma hos mig och vi hittar väll alltid på med något kul. Idag lovade jag dessutom att det skulle bli topp uppdatering. Och jag håller vad jag lovat. Oftast. Men jag ska försöka. Kommer ett tidinställt inlägg senare där jag svarar på en kommentar. Och sedan ska jag försöka få Felicia att lägga ut avsnitt 1 av vår ridskola. Haha. Vi spelade in dom när vi hade tråkigt en kväll i stallet. Super roliga är dom ialfall. Tycker vi. Sedan vet jag inte vad jag mer ska skriva om. Så kommentera mer än gärna!
Och glöm inte att medela oss om någon av er är bra på att göra header&design ! Behöver inte vara bra på båda, men något av dem. Nu ska jag äta frukost och kolla på TV eller något i den stilen.

/Malva


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback