2 hästar ridna

Idag har jag ridigt två hästar. Känner mig stolt som orkade. Red först Ladden, red i ca 30min bara för att känna och så med gramantyglarna. Han gick väldigt bra idag och får hoppas på att han gör det sen också. Jag har ljugit för er, det är inte om några veckor jag ska passa honom, det är på Fredag. Denna Fredagen. Det hade jag inte en aning om. Men jaja, det löser sig. En vecka med denna fina ponnyn kommer gå snabbt. Ska även träna för Sussie minst en gång. Rida ut. Ska göra en planering imorgon eller någon annan dag.
Kl 6 red jag Spice-Girl, vi kom 2a i ride and drive'en. Flisan fuskade nog... Annars hade jag vunnit!;) Haha, s-g var duktig och gjorde sitt bästa! Puss på henne.
Imorgon ska jag ut till Sussie igen. Där Ladden står altså. Och kolla när Malin hopptränar honom. På Fredag är det äntligen skolavslutning och jag ser framimot 2 somriga månader utan en endaste matte/no/tysk bok  i handen, och inte några böcker av dom andra ämnena iheller. Ska bli så skönt!
Nu ska jag gå och lägga mig för jag är så himla trött. Har varit igång mycket idag och imorgon ska jag och Josefin cykla till Östra stranden för att vara där hela dagen med hela arbetslaget, ska bli sååå kul. Verkligen inte. en får bita ihopa! Sticker nog till stallet direkt efter men vet inte.

Suddig bild på mig och saknade Arre sedan 1 Maj tävlingen 2010.
/Malva

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback