Spice Girl, ett maraton med bilder















Nu börjar min dator sega, ni får nöja er med dessa bilderna sålänge. Kommer fler inom kort.

Har lust att springa ner till betet och ge denna fina tjocka ponny en stor blöt puss (helst utan hår i munnen) och berätta så mycket hon lärt mig. Men samtidigt hade jag inte alls velat göra det för att hon aldrig ställt upp för mig och varit schysst någon gång. OFTAST. Ibland gjorde hon vad hon kunde och det är jag super glad för!
Önskar att jag varit mindre eller att hon hade varit större. Då hade vi fått kläm på det !

/Malva

btw- Bilderna är inte i ordning, bara så att ni vet!:)

Kommentarer
carolina - Stall Assla

-svar- Ja helt okej :)



Blogg: http://asslatjejerna.blogg.se/
2011-07-01 @ 22:46:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback