Sims

Efter x antal timmars sömn, både innan och efter förra inlägget är jag red för några timmars sims spelande. Samtidigt ska jag titta på filmen som går på 6an 21.00. Så detta blir väll sista inlägget för idag. Imorgon ska jag och Frida fortsätta på vår såkallade "hälsovecka". Haha, började med det igår då vi cyklade till betet och tillbaka. Idag gick vi från alla busshållsplatsen påväg och till falsterbo och så gick vi runt en massa på falsterbo. Imorgon ska vi först cykla till Fridas pappa och hoppa studsmatta där, vilket är mycket bra!:D

/Malva

Om ni undrar varför jag nästan aldrig lägger upp bilder är pga att blogg.se är så himla segt. Vissa inlägg kommer inte upp förens flera timmar efter ibland. Hoppas att detta gör det direkt.. Någon annan som har samma problem eller är det bara min dator som är knepig eller något?

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback