Så mycket att berätta

Jag har så mycket jag vill berätta för er men som jag inte får föräns det är bestämt. Hoppas på det bästa & jag gillar mina föräldrar över mycket!:) Såfort det är klart får ni veta det såklart! Ni kanske kan ana vad det är?

Idag vaknade jag bredvid Flisan i mitt uterum i vår nya sköna soffa. Vi vaknade vid 12 ungefär och efter ca 2 timmar hoppade vi på cyklarna och cyklade iväg till Ladden. Borstade och gjorde honom lite extra fin till hans ägare kommer hem. Sista dagen jag hade honom idag. Fina fina ponny. Imorgon ska jag med pappa till Ikea på morgonen och sedan ska jag och Flisan till stan och handla lite. Flisan sa att där är rea typ överallt nu? Kalas bra ju! Sedan ska vi hem till henne där jag ska sova också. På söndag ska Flisan till falsterbo ganska tidigt tror jag så då får jag sätta mig på cyklen eller något och åka hem. Vet inte om jag och pappa skulle iväg någonstanns då men får se. Annars hittar jag väll på något annat!:) På Tisdag är det bestämt att jag ska till Falsterbo tillsammans med Frida och Julia, vi ska åka buss dit och hoppas för gudarna på att vi kommer fram rätt. Haha.
Nej nu ska jag ner och vara lite social med gästerna vi har just nu.
Jag LOVAR att fixa några tidinställda tills imorgon. Kommer nog något inlägg senare också.


/Malva

Kommentarer
carolina

Har ett inlägg uppe nu, söker nämligen benlindor i en knepig färg... Har du några? :)



Blogg: http://asslatjejerna.blogg.se/
2011-07-01 @ 22:36:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback