På väg till Fenix Park

Just nu är jag på väg till Fenix Park med Frida brevid mig. Vi ska vara där mellan 10-11.00 tror jag? Och kl 11 är det uppvisning som vi ska kolla på från lägert innan oss.
Hoppas att vi kommer ha riktigt kul! Men det tror jag. 4st blonda(på insidan) tjejer från Trelleborg kan väll inget gå fel? Haha. Hoppas också på att jag får en bra häst. Men annars är det bara att byta, eller?
Aja, hoppas att ni har det bra hemma i Trelleborg!

Jag och Olé, en D-ponny ridskolan hyrde från Fenix. Hopptränade honom litegrann och tävlade en tävling på honom. Tyvärr blev han skadad och vi fick lämna tillbaka honom. Hade varit kul om jag fått honom. Men på sätt och vis inte, haha. Han är väldigt jobbig att ha och göra med inne i stallet. På TRF var han det ialfall.

/Malva

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback