Nu blir de sängen

Nu ska jag gå och lägga mig. Somnar väll antagligen inte förens efter 12 som jag brukar men ligger och kollar TV en stund ialfall. Sitter och funderar på vad jag ska köpa på falsterbo.. Är sugen på att köpa en väst, inte ridväst utan vanlig. Typ glansig om ni förstår? Supersnyggt! Ska ialfall göra en sådan bricka till nyckelringen som jag gjorde förra året som det stod "Aremane" på. Den har jag självklart kvar och kommer ha det tills den går i sönder(?). Detta året blir det en med "RIP Wilma" tror jag ialfall.  Strumpor ska jag köpa ialfall. Får fundera på det medans jag kollar på TV. Innan jag stänger ner datorn ska jag göra några tidinställda tills på Tisdag medans jag är i Falsterbo. Ha det så bra, och hoppas ni fortsätter läsa vår blogg!
/Malva

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback