Godmorgon

Idag är det Söndag och jag har precis kommit hem från Flisan. Hämtade upp Ebba på vägen och nu skulle dom vidare till Falsterbo och sedan till Karaby. Jag hade också velat till karaby och hälsa på fina Golden Sunshine som jag hade när jag var där på ridläger förra sommaren. Superkul var det, verkligen! Men detta året ska jag till Fenix Park. Åker dit på Lördag vecka 28 sedan är jag där hela vecka 29. Kommer bli kalasbra tror jag! Längtar som attan!
Nej nu ska jag vila lite sedan ta mig en dusch. Eller bubbelbad kanske? Sätter kanske på en ansiktsmask då också. Det blir svinbra! Efter det har jag inte en susning om vad jag gör. Cyklar kanske en rund med min hund eller någonting annat.
På Tisdag åker jag till Falsterbo med Frida och Julia. De båda sover här imorgon så sticker vi direkt till bussen på Tisdag morgon, vid 10 tiden kanske. Och åker till Falsterbo. Hoppas att vi kommer fram. Om vi inte gör det, kommer vi ändå ha lika kul. Om inte roligare?:)




Jag och Golden Sunshine från karaby sommaren 2010.
Fin fail bild den sista är va?:)
Hihi, jag bjuder på den.

/Malva

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback