Godmorgon

Vaknade vid 8 idag för att gå ut och powerwalka med Diva. Vädret sög och det öste ner. Så somnade om igen. Vaknade för en timme sedan ungefär och ligger just nu med datorn på magen i sängen. Såg att Felicia hade ett inlägg på gång. Grattis lixom... Hahah! När det inte regnar mer ska jag cykla till stallet och hämta några saker som jag ska ha med mig till Fenix. Bla min gamla hjälm och lite spö. Har även sett att vädert inte är på topp när vi är på Fenix... Lite småregn hela tiden. Och vissa dagar öser det ner. KUL! Fast nej. Där är inget ridhus iheller så det blir att packa ner lite regnkläder. Därav att jag tar med min gamla hjälm också. Lite rädd får jag vara om min nya(ny och nya, har haft den ett tag) hjälm. Nu ska jag klä på mig och lite sånt. Bloggar när jag kommit hem från stallet om jag inte åker till Frida. Men Felicia har ju trots allt ett inlägg på gång. Duktig tjej.
/Malva

Kommentarer
amanda travell

ska du till fenix på lördag ? isf ska jag oxå det :)



2011-07-14 @ 16:39:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback