Gästbloggning

Hej Hej!
 
Malva ville att jag skulle gästblogga här, så det får jag göra då ;)
 
Kan ju presentera mig lite också kanske..?
 
Jag heter Sofia och är tolv år. Jag har en ponny som heter Mulle elr kanske mest känd som Arre här på denna bloggen.
Malva red och tävla han innan.
Det går rätt bra för oss nu, vi har nästan precis tagit vår första placering och ska tävla ni efter en liten paus i Trolleholm 23 juli sen Dagstorps Ponny DErby.
Vi har också kommit ut och tränat lite terräng och det tyckte vi båda va super kul.
 
Det roliga med mulle e att han är en liten fegis och det är rätt rolig att rida ut på när han gör sina små skutt och blåser om en kamel.
Han är riktigt söt och snäll och rolig att rida, inte konstigt att Malva älska den lilla skiten.
Hon får väl komma och rida han någon dag ;=
 
Mulle har det nog bra. Han är lite bortskämd och det går inte en dag utan att han får godis, hehe.
 
hmm, vad ska jag mer skriva.
 
äh.. Ni får lite bilder istället.
Gå gärna in på min och Cornelias blogg
 
taavlingsmupparna.blogg.se
 
Får se om hon också kommer gästblogga här.
 
 
 
(Malva du kan ta fler bilder från bloggen som är bra)
 
PUSS
// Sofia





Tack till Sofia som också ville gästblogga här! Det måste vara världens lyckligaste tjej som får äga världens finaste ponny!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback