Gästbloggning

Hej alla TBR's läsare!
Jag heter Fanny och när jag fick förfrågan om att gästblogga tackade jag genast ja. Så jag tänkte bertätta lite om mig och om bloggen som jag driver tillsammans med två utav mina närmsta vänner.
 
Fanny heter jag som sagt och är 15 år gammal, jag bor i Göteborg där jag även är uppvuxen. Mitt intresse för hästar började tidigt och jag har alltid haft det som favoritdjur. När jag var lite mindre än 6 år började jag rida, men efter något år ramlade jag av och blev väldigt rädd så jag tog ett uppehåll några år. Men sen började jag rida på Clareberg och det är där jag rider än idag. Jag har även en medryttarhäst som heter Grimaldi men kallas för Malte. Det var tänkt att jag skulle ut och tävla honom i Bohus Cupen denna våren men tyvärr blev han skadad, och jag kan inte säga att vi har haft speciellt mycket flyt. Antingen är det han som är skadad eller så är det jag som hoppar runt på kryckor ;)


Malte

Men innan jag började rida Malte så var jag skötare på en utav ponnysarna på Clareberg, det lilla bustrollet Xenius. En ponny som charmar alla, men gärna springer iväg med de mindre ryttarna om han får syn på mat. Tyvärr hade jag inte tiden att sköta honom när jag började rida Malte så jag fick sluta ...


Jag och Xenius

Jag har precis som Hanadi ett stort intresse för fotografering och jag fotar helst djur och natur med min Nikon d3000 som jag nu har haft i ett år. Den används fortfarande flitigt men jag funderar på att skaffa en ny eftersom jag känner att jag börjar "växa ur den".
 
Jag bloggar på http://nickestalkers.blogg.se tillsammans med Hanadi och Alicia. Vi har haft bloggen sedan mars och vi det har gått riktigt bra för oss med tack av lite länkar och hårt kämpande. Vi bloggar om oss själva, våra liv men också om våran vän Nicholai von Benzon Hollesen. Vi stardade bloggen som ett skämt från början, men efter några dagar märkte vi hur stor bloggen blev så vi beslöt oss för att behålla den vilket jag är riktigt glad att vi gjorde. För tack vare bloggen har vi alla fått nya vänner och mycket mycket mer. Vill ni lära känna mig bättre så föreslår jag att ni trycker er in på Nickestalkers - sveriges bästa stalkerblogg om vi får säga det själva ;)

Tack till Fanny som ville gästblogga här. Imorgon är det någon ny!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback