?

Något speciellt ni vill läsa om imorgon?
Nu går jag och lägger mig, godnatt!
/Malva


Kommentarer
Evelina

Till Felicia: Haha yes, du vann;D!



Namn:

Ålder:

Stad:

Häststatus:



Favoritnamn på sto:

Favoritfärg på brunt halvblod:

Favoritras:

Fulaste färgen på en skimmel:

Fulaste namnet på en valack:



Vilka stövlar har du:

Favoritmärke på stövel:

Snyggaste stövlen:

Coolaste stöveln:

Fulaste stöveln:



Malin Baryard eller Jan Brink

Dressyrmupparna eller Nellie Berntsson

Kissie eller Kenza

Falsterbo eller Göteborg

Snyggt eller coolt

Rolig eller smart

Voltige eller galopp

Kotledsinflammation eller kolik



Hur kom det sig att du gissade på att jag köpt Bocaj:



Tror du de är svarta eller bruna:



Övrigt du vill säga mig eller mina läsare:



Blogg: http://evelinablomqvist.blogg.se/
2011-07-12 @ 16:52:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback