En sak jag inte förstår...

Har sett på några hot or not på vissa bloggar där någon skickat in en bild. Där har dem skrivit "not" på att hästen tex inte har skydd/martingal mm. Om hästen inte är behov av det varför ska man då slösa pengar på någonting man inte har någon nytta av? Som bara sitter på. Visst, jag hade martingal&brösta på Spice-Girl även om hon inte behövde det. Jag tyckte att det såg tomt ut annars.
Men om man kollar på hopptävlingar, hur många hästar ser man utan tex skydd? Inte många. Det är ju så att vissa har det bara för att. Som jag hade på S-g. Men bara för att någon inte har det ska man inte "not"a det. Är man inte behov av det kan man lika gärna köpa någonting annat för pengarna, som hästen verkligen behöver!
Men visst är det snyggare med hästar som har tex skydd eller martingal/brösta.
Haha, hoppas ni förstår vad jag ville få ut av det här inlägget.

/Malva

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback