Detta visste ni inte...

* Jag älskar att få massage.
* Jag älskar Dessies grymma låt "Whatcha got" Hahaa.
* Jag hoppar helst inte upp på en häst som jag inte vet ett skvatt om.
* Just nu äter jag bara Ugnsbakade chips och pringles.
* Jag hatar lös godis.
* När jag kommer på något roligt i mitt lilla huvud säger jag att det har hänt. Haha, men mina kompisar tror aldrig mig....
* Jag gillade inte Spice-Girl ett dugg när jag började hoppträna henne.
* Jag hatar kranvatten, det smakar mask.
* Jag tycker inte om jordgubbstårta. Men det går oftast ner lite ändå.

/Malva

Kommentarer
Matilda Holmström - Utlottning på bloggen!

SV: Tack, det värmer verkligen att läsa! Det är fortfarande jobbigt med Astiz men jag hoppas att tiden åtminstone bedövar såren... ;/ Mejl kommer i sinom tid, lovar! <3



Blogg: http://twolivesonepassion.se
2011-07-28 @ 17:50:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback