Del 2- Aremane

Efter att jag hade hoppat Arre några gånger började vi så smått med tävlingarna. Den första tävlingen jag skulle vara med på Arre förutom miniklubbisar var en Lokal hopptävling då jag skulle hoppa LD. Arre blev halt och det blev ingen tävling för min del. Jag kommer inte ihåg varje tävling vi tävlade tillsammans men den 1 Maj var vi med i en lokal hopptävling på hemmaklubbens gräsbana. Vi tävlade LD & LC och nollade båda. Visst hade vi våra småfel i båda klasserna men det har alla då och då. LD'n var en clear round så då fick vi en gul/blå rosett tillsammans med många andra. LC missade jag sista hindert och jag började klappa om honom på näst sista hindert och hörde alla i publiken skrika" 13 MALVA, 13 !!!! Och jag styrde rakt mot det, lite halvlånga tyglar hade vi och det var inte ett stiligt språng. Haha. Vår senaste tävling var den 16 Maj. En klubbtävling på hemmaplan inomhus. Där tävlade vi bara LD pga att han gick en LD till med en annan tjej. Där tog vi ännu en blå/gul rosett tillsammans. Vi vann och jag var så himla glad. Det är jag glad för än idag.










/Malva

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback