Dålig uppdatering

Jag vet. Har varken haft lust eller ork till att blogga idag. Flisan var här innan men stack hem vid 3. Följde henne en bit sedan hem och rensade mitt stallskåp. Snacka om fullproppat. Hela garaget fullt med hästsaker och jag slängde mer än hälften. Och hittade lite saker jag ska sälja. Bla en hjälm, 2 västar, färgade tyglar, chaps mm. Kommer nog inte få så mycket pengar för det men lite blir det ialfall. Mamma lägger upp det på blocket någon dag hoppas jag. Ska bara fotta det och lite sånt. Har också lagt fram lite kläder tills Fenix. Men har mycket kvar.. Undra hur många väskor jag kommer ha med mig...
Nu sitter jag och kollar runt lite på hästnet och blocket efter hästar. Samtidigt som jag kolla på two and a half men. När tröttnar man på dem avsnitten asså?
Har även skickat iväg mejl till www.jockeylife.blogg.se ang designen och de.
Imorgon ska jag ut och powerwalka på morgonen med min hund. Har börjat göra det nu mest för konditionen och lite sånt. Skönt att vara ute så tidigt på morgonen. Vid lite över 10 ska jag möta upp Frida och vi ska till stan. Ska handla lite tröjor och kanske något mer. Sen hem och packa lite till och sedan handla med mamma. Ska fixa lite till Fenix, handla tandkräm, schampoo och sånt där litet. Ska även fixa tidinställda och massa annat.
Ska göra lite tidinställda tills imorgon också men har ingen aning om vad jag ska skriva om. Får tänka på det och kolla runt lite på andra bloggar och få lite tips kanske!;)

/Malva

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback